![]() |
НДС по оплате
Добрый день!
1) Поясните пожалуйста как правильно проводить в программе расход ТМЦ при использовании начисления НДС в бюджет по факту оплаты? 2) Объясните как в программе формируются проводки по факту получения денег от покупателя? 3) Попдет ли начисленный в бюджет НДС по факту оплаты в приложение №3 НДС? Спасибо! |
Пока [URL="http://forum.andi.lv/showpost.php?p=4387&postcount=15"]это[/URL] не реализовано.
[URL="http://forum.andi.lv/showpost.php?p=4357&postcount=7"]Но Лонгина обещала[/URL] |
Плохо.... :( Время идет надо инфо вбивать, а у меня такх "особых" несколько...
|
Если бы АНДИ открыла "секрет" планируемого механизма...
Знать бы чего и сколько придется перебывать в РасходТМЦ и Касса, банк. Теоретически "Импорт проводок" тоже задевает, но скорее всего у них оборот по больше и работают те фирмы по старому. |
1. Выписала ППР в феврале 121Лс , 2. получила деньги в окрябре.
Декларация за февраль в 41 - 100, декларация за октябрь, что в 41? |
[QUOTE=Longina;4564]1. Выписала ППР в феврале 121Лс , 2. получила деньги в окрябре.
Декларация за февраль в 41 - 100, декларация за октябрь, что в 41?[/QUOTE] Декларация за февраль в 41 - 0.00, декларация за октябрь в 41 - 100.00 Я Получил ответ из VID: Atbilstoši likuma „Par pievienotās vērtības nodokli” 13.4 panta trešajai daļai komercsabiedrība pievienotās vērtības nodokli valsts budžetā maksā par to taksācijas periodu, kurā saņemta samaksa par piegādātajām precēm un sniegtajiem pakalpojumiem (ne vēlāk kā sešus mēnešus pēc rēķina izrakstīšanas), attiecīgi priekšnodokli par saņemtajām precēm un pakalpojumiem šo darījumu nodrošināšanai ir tiesības atskaitīt tajā taksācijas periodā, kurā tā samaksājusi no citām apliekamajām personām saņemtajos nodokļa rēķinos norādītās nodokļa summas. Tātad, Jūsu gadījumā, lai pareizi sastādītu PVN deklarāciju atbilstoši Ministru kabineta 2009.gada 22.decembra noteikumiem Nr.1640 „Noteikumi par pievienotās vērtības nodokļa deklarāciju”, uzņēmumam ir jāmaina grāmatvedības uzskaites metodika pievienotās vērtības nodokļa piemērošanai, t.i. pievienotās vērtības nodokļa uzskaite ir jānodrošina pēc naudas plūsmas principa . Attiecīgi PVN taksācijas perioda deklarācijā vispārējā gadījumā atbilstoši augstākminētajiem MK noteikumiem Nr.1640„Noteikumi par pievienotās vērtības nodokļa deklarāciju” : · 41.rindā – ar nodokļa 21 procenta likmi apliekamo darījumu vērtība bez nodokļa – atspoguļosiet apliekamos darījumus, par kuriem ir saņemta samaksa attiecīgajā taksācijas periodā, · 52.rindā – pēc 21 procenta likmes aprēķināto nodokļa summu (41.rinda*21/100) · 62.rindā - nodokļa summu, kas samaksāta atbilstoši saņemtajiem nodokļa rēķiniem no citām apliekamajām personām savas saimnieciskās darbības nodrošināšanai. А по большому все это надо делать "НАСТРАИВАЕМЫМ" |
А пришлите мне письмо полностью пожалуйста.
|
[QUOTE=Longina;4567]А пришлите мне письмо полностью пожалуйста.[/QUOTE]
письмо полностью: Labdien! Likuma „Par pievienotās vērtības nodokli” 13.4 panta 6.daļa nosaka, ka šā panta pirmajā un otrajā daļā minētās apliekamās personas, kuras vēlas piemērot šajā pantā noteikto nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtību, par to informē Valsts ieņēmumu dienestu līdz taksācijas gada 31.janvārim. Jūsu gadījumā paziņojumu par īpašā nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtību Jūs elektroniskā veidā varat nosūtīt VID Kurzemes nodokļu un muitas administrācijas Liepājas nodaļai uz e-pastu: [email]liepaja.lietvediba@vid.gov.lv[/email]. Atbilstoši likuma „Par pievienotās vērtības nodokli” 13.4 panta trešajai daļai komercsabiedrība pievienotās vērtības nodokli valsts budžetā maksā par to taksācijas periodu, kurā saņemta samaksa par piegādātajām precēm un sniegtajiem pakalpojumiem (ne vēlāk kā sešus mēnešus pēc rēķina izrakstīšanas), attiecīgi priekšnodokli par saņemtajām precēm un pakalpojumiem šo darījumu nodrošināšanai ir tiesības atskaitīt tajā taksācijas periodā, kurā tā samaksājusi no citām apliekamajām personām saņemtajos nodokļa rēķinos norādītās nodokļa summas. Tātad, Jūsu gadījumā, lai pareizi sastādītu PVN deklarāciju atbilstoši Ministru kabineta 2009.gada 22.decembra noteikumiem Nr.1640 „Noteikumi par pievienotās vērtības nodokļa deklarāciju”, uzņēmumam ir jāmaina grāmatvedības uzskaites metodika pievienotās vērtības nodokļa piemērošanai, t.i. pievienotās vērtības nodokļa uzskaite ir jānodrošina pēc naudas plūsmas principa . Attiecīgi PVN taksācijas perioda deklarācijā vispārējā gadījumā atbilstoši augstākminētajiem MK noteikumiem Nr.1640„Noteikumi par pievienotās vērtības nodokļa deklarāciju” : >· >41.rindā – ar nodokļa 21 procenta likmi apliekamo darījumu vērtība bez nodokļa – atspoguļosiet apliekamos darījumus, par kuriem ir saņemta samaksa attiecīgajā taksācijas periodā, >· >52.rindā – pēc 21 procenta likmes aprēķināto nodokļa summu (41.rinda*21/100) >· >62.rindā - nodokļa summu, kas samaksāta atbilstoši saņemtajiem nodokļa rēķiniem no citām apliekamajām personām savas saimnieciskās darbības nodrošināšanai. Papildus informējam, ka Valsts ieņēmumu dienests nodokļu maksātājiem piedāvā iespēju iepazīties ar nodokļu normatīvajiem likumdošanas dokumentiem VID interneta mājas lapā-www.vid.gov.lv. Sniegtajai atbildei ir informatīvs raksturs. Kristīne Valtere-Pūpe VID Kurzemes nodokļu un muitas administrācijas Liepājas nodaļas nodokļu maksātāju konsultāciju daļas galvenā nodokļu inspektore Tālr. 63484531 |
Декларация за февраль в 41 - 0.00,
декларация за октябрь в 41 - 100.00 _____________________ Правильно, это и есть кассовый принцип. Для такого учета в проге должен быть не только транзитный счет для налога - типа 2312, но и такой же транзитный счет для реализации получается. То есть я вижу так - 2310 - не 6110 а например какой нибудь другой 2310 - не 5721 а 2312 и получив оплату делаем зачет 2312 - 5721 и другой... - 6110 Сейчас же в платежке есть зачет налога, нужно еще добавить зачет реализации. И наоборот. |
[QUOTE=bambino;4580] Для такого учета в проге должен быть не только транзитный счет для налога - типа 2312, но и такой же транзитный счет для реализации [/QUOTE]
Мысль у вас правильная. Но программа позволяет настроить декларацию и без "61.транзит". На подобие 52.10, только 23.10. А 61-ый из настройки удалить. На фактурах проводки будут печататься 23.10--61.10 и 23.10--57.транзит.<I><FONT size=1> Добавлено через 11 мин. </FONT></I> [QUOTE]Сейчас же в платежке есть зачет налога, нужно еще добавить зачет реализации. И наоборот.[/QUOTE] Дa ! дa! Надо в РасходТМЦ, НДС к зачету НЕТ, Надо в Поступление денег по банку, НДС к зачету Да. |
[QUOTE=Longina;4564]1. Выписала ППР в феврале 121Лс , 2. получила деньги в окрябре.
Декларация за февраль в 41 - 100, декларация за октябрь, что в 41?[/QUOTE] Если Вы по оплате НДС начисляете в бюджет, то в феврале в 41=0,00б А а июле (6.месяц) придется в 41 все равно 100,00 поставить. |
Вложений: 2
Кстати, в силе новые правила 1640б опубликованы в Latvijan Vēstnesis 26.02.2010, в силе с 01.03.2010.г.
|
[QUOTE=OlgaSin;4588]Если Вы по оплате НДС начисляете в бюджет, то в феврале в 41=0,00б А а июле (6.месяц) придется в 41 все равно 100,00 поставить.[/QUOTE]
6 месяцев относится не ко всем (5) Šā panta [B]otrajā daļā[/B] minētās apliekamās personas nodokli valsts budžetā maksā par to taksācijas periodu, kurā saņemta samaksa par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem, taču ne vēlāk kā sešus mēnešus pēc rēķina izrakstīšanas. |
Ну, а я в чем не права? Вы выписали счет мне в феврале, а я оплатила только в октябре... => Вам последнее в июле надо было хочешь не хочешь вставить сумму этого счета в декларацию. Или я что-то не так понимаю?
|
[QUOTE=OlgaSin;4592]Ну, а я в чем не права? Вы выписали счет мне в феврале, а я оплатила только в октябре... => Вам последнее в июле надо было хочешь не хочешь вставить сумму этого счета в декларацию. Или я что-то не так понимаю?[/QUOTE]
Вы правы. Я обратил внимание только на то, что есть часть фирм к которым 6 месяцев не относятся.<I><FONT size=1> Добавлено через 8 мин. </FONT></I>[QUOTE=Viens_C;4591]6 месяцев относится не ко всем (5) Šā panta [B]otrajā daļā[/B] minētās apliekamās personas nodokli valsts budžetā maksā par to taksācijas periodu, kurā saņemta samaksa par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem, taču ne vēlāk kā sešus mēnešus pēc rēķina izrakstīšanas.[/QUOTE] (2) Šajā pantā noteikto nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtību ir tiesības piemērot apliekamajai personai, kurai iepriekšējā taksācijas gadā ar nodokli apliekamo darījumu vērtība ir sasniegusi vai pārsniegusi 70 000 latu un kura ir lauksaimniecības produkcijas ražotājs vai lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvā sabiedrība, attiecībā uz šādu lauksaimniecības produktu piegādi: |
[QUOTE=Viens_C;4593]Вы правы.
Я обратил внимание только на то, что есть часть фирм к которым 6 месяцев не относятся.<I><FONT size=1> Добавлено через 8 мин. </FONT></I> (2) Šajā pantā noteikto nodokļa maksāšanas un priekšnodokļa atskaitīšanas kārtību ir tiesības piemērot apliekamajai personai, kurai iepriekšējā taksācijas gadā ar nodokli apliekamo darījumu vērtība ir sasniegusi vai pārsniegusi 70 000 latu un kura ir lauksaimniecības produkcijas ražotājs vai lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvā sabiedrība, attiecībā uz šādu lauksaimniecības produktu piegādi:[/QUOTE] Спасибо! :)<I><FONT size=1> Добавлено через 13 мин. </FONT></I>Ой, скорее бы АНДИ уже сделали возможность учета НДС с реализации по оплате, мне они сказали пока по старому вести, а я прикинула по своей фирме экономия уплаты НДС в бюджет по данным января была бы 53%! |
[QUOTE=OlgaSin;4595]Спасибо! :)Ой, скорее бы АНДИ уже сделали возможность учета НДС с реализации по оплате, мне они сказали пока по старому вести, а я прикинула по своей фирме экономия уплаты НДС в бюджет по данным января была бы 53%![/QUOTE]
А если уплачивать НДС за счет овердрафта или кредитлинии. Банку проценты, нам убытки, за что? |
Ну вот тем более хорош метод, платить меньше => убытки меньше.
|
Часовой пояс GMT +3, время: 11:50. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot
Copyright 2009 © SIA "ANDI M"